zondag 27 november 2016

Its The Most WONDERFUL Time offffffffffff THE YEAR ***********************************************





Lieve allemaal,
Vandeweek was Jolanda van Franse Lelie 
& van Rotterdam through my lens 
& Fotograaf & Vriendin
in de winkel om weer eens wat mooie foto's 
voor mij en voor jullie te maken van de Kerstwinkel!
Omdat het een hele drukke tijd is (BLIJ!!!!
kom ik er zelf niet toe en hoe fijn als je dan 
een vriendin hebt die ook nog eens mooie foto's maakt. 
Dankje Jolanda. XX
OOK vandeweek, 
een aantal klanten die aangaven dat ze mijn blogposten hebben gemist, 
daar wordt ik dan ook weer BLIJ van! 
Dus daar gaan we.
Ik heb zoveel leuke foto's om te laten zien.......... 
Ik hoop dat jullie de komende weken binnen willen kijken 
by House of Seasons in The Most Wonderful Time of The Year.

liefs
Lia

****************************************

We beginnen ons rondje met ROOD!
Want welke kleur is er nou meer Kerst dan Rood?


















************************* 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten